Ikuti~

Jumaat, Januari 08, 2010

kiub? cube?

assalamualaikum..

haha...

antare puzzle yg paling best...

aku pn xtau mane asal pmainan ni, sape yg cpta, n mcm mne diorg dpt jalan pnyelesaiannye...

kuakaka....

seumur idop aku, dari kecik, sampai sekarang, baru f5 aritu aku ptame kali tgk org dapat selesaikan bendaalah ni...

dan, disebabkan rase ingin tahu yang agak mmbuak2, aku pn blaja la care main bnde ni...
agak2 hmpir 3minggu aku blaja main bndi ni smpai reti...
[nk kate pro xde la. bole la main]


keadaan sebelum~

keadaan selepas 2 mint stengah (+/-)~

yg ni, saje nk nunjuk~~~~~


video

dan, ini sebagai bukti yang aku sndiri main, memandangkan ade org xcaye...hahahahaha


akhir sekali, tidak lupa ku ucapkan bebanyak terima kasih kpd kwn2 aku dlu yg sudi mengajar~
syukran jazilan~

sekian...
wassalam~

10 ulasan:

djambu puadovich berkata...

wei, rakam pakai video la wei. baru la org nampak. ni mcm ada dua set je, satu yg serabut, satu yg baru bukak dr bungkusan. haha!

:P

djambu puadovich berkata...

tipu2! xda nampak muka pun. kamera trik! kamera trik! kah3!

[H]afiz Al-[F]aizy berkata...

haha...dengki3!!!

djambu puadovich berkata...

wei, apsal pengikut blog ramai, tp komen xda pun? balik2 abwan jek? kui3~

ainul berkata...

paiz..abaikan abwan sbb sebenonye dia jeles..huahuahua

dasatt aa paksu nih..barulah dah xbleh label 'biasa je' sbb nih dah tahap luar biasa muahahahahah!!!

djambu puadovich berkata...

kah3! sejak bila kakcik ada profil google nih? bila nk bukak kedai roti? nk dtg pau~

ngehehehe

[H]afiz Al-[F]aizy berkata...

haha...mmg jlas skali~

pngikut blog?
rmai on kt cc la kot...
haha

nadia berkata...

semua tu baca senyap2. xyah nak kecoh mcm abwannya :P

djambu puadovich berkata...

haha. nanad pun ada kat sini? nk wat kecoh la tu...:D

[H]afiz Al-[F]aizy berkata...

ha...gduh2
hahaha