Ikuti~

Khamis, Disember 31, 2009

kecelakaan amat~

assalamualaikum....

ARGH!!!!!!!!!

ADA PNCURI DLM MASJID!!!!!!!!!!

tu je la yg mampu aku katakan....
teramat x ku sangka2...
masjid puny la besa...cntik....pun xley pkai jgk...

30-dis-09..
tarikh yg paling mnyakitkan hati....

waktu tgh solat...aku pn x pasti sama ada hilang ni wktu asar atau maghrib,
pokoknya tgh solat la....

boleh plak dme slongkar beg aku....
tgk2 dompet dgn hndset da hilang...nseb baik yg hilang tu nset murah je...klau x, xtau la...

haih...aku x tau pn msjid tu mmg da bnyk kali org hilang barang....xde sape plak yg nk memesan...ingat kot masjid, selamat la...rupa2ny x jugak....

da x pasal2...hilang ic, hilang lesen....
wktu tu da la tgh kje...
abes kje, pkul 10, trus pegi balai....buat report...klau x buat, kne tahan polis xpasal2 diorg tduh aku bangla plak...huh!

da la tgh2 tnsyen polis kt balai tu wat lawak bodo lak ngn aku...nk je aku maki balek...
da la xde etika bbahase langsung.....bahase diri 'aku' 'hang' je....
BAJET SEMPOI!!! POYO AH...benci aku...agak2 la pon..wktu urusan rasmi....
tau la aku ni bdak2 lagi...
sembang MERSRA, cepat dan betul....
sembang la lbey....
nk org hormat, tp ngn org lain wat cam hampeh plak...
hish...mluap2 rase wktu tu....

yg mcurik ni plak, klu x susahkan org xpe lagi...
xgune idop..
aku baru nk abeskan P...lsen L plak ilang....
skola da nk bukak, aku nk mohon stam, ic ilang, duit xde....

AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allahuakbar~

1 ulasan:

djambu puadovich berkata...

mehnah dan tribulasi btol...tpaksa la jadi bangla kejap ye...hehehe :P