Ikuti~

Rabu, Februari 24, 2010

ahli baru dlm kluarge kami~

assalamualaikum...

tarikh 24 feb 2010, kami telah menyambut baik kehadirannya ke dlm kluarga ini...
walaupn mula2, agk tkjut dgn kptsn ni, kmi trime je ngn hti yg tbuka...

biarpun agk kekok....mgkin lame klamaan ktorg akn biase...
wlopn dy pnah jd milik org, xbmakne dy xbley bjase dlm kluarga ni...

msti jd 1 kjutan pd abwn dan k.cik skluarge....blek2 umah nnt dah ade 1 ahli baru kt umah ni...

huh...msih sukar utk dipercayai....

ahli baru yg dimaksudkan ialah :

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
suzuki shogun RR 125cc...
tp, ni abh pny la...


haha...ayt syahdu je....

jadi....moto honda ex5 high pwer ni, bg kpd p.cu je la pkai smpai lunyai...haha...
walaupn umo mto ni da dkt 11 taun, tp msih ade power..hak3

td da test moto baru...bole thn...cpt pckup...xbiase bwk lg...

erm, mgkin tu j la kot nk crita ttg ahli baru kt umah ni...

ape2 pn, pndu cermat, jiwa slamat....igt org yg tsayang~~~

wassalam~

Ahad, Februari 14, 2010

ieliana + azman

assalamualaikum....

kali ni kte cte ttg knduri kwen...

haha...ieliana ngn azman ni, xde kne mngene ngn aku pn...
cumenye, dy ni kkk kpd kwn aku....jd, ats pmintaan sahabat, terbit je la dlm blog ni....

tarikh : 14-feb-2010,
waktu : -mkn tgh ari-
menu : lauk2 kebiasaan org knduri

lg pe? haha....knduri kwen...sume yg aku pegi, kbnyakkannye same je...
cume kalau ade psmbahan2 je yg lain2....

tapi yg dsyt, kemah yg ade agk bnyk juge....xprasan ade brape, tp bnyk la....

ini serba sdikit yg smpt aku petik msuk dlm kmere~


pengantin tgh bersantap....mkn pn nk tsentap2...huh


ini ayahandanya kpd pngntin pmpn~


ni band ape aku xtw...nnyi2 je...cdg nk ajk mirul karok, dy plak blek awl....hak3..igt dpt la nk mrusak mjlis...hehe


dme ni tgh b'dmnstrasi sbb xdpt pyment...haha...xla, diorg ni tgh wat psembahan kompang formasi...aku igt, kwd ngn bola je ade formasi..


ha...ni antare shbt2 yg berkemampuan nk dtg....

hurm....stakat ini dulu, sekian, wassalam

hiasan baru di dinding~

assalamualaikum....
da lame x update....xd bnde nk crite....

ha, kali ni, ade la sket2...crite yg nk dikongsikan...

pagi td, aku, abh n abg lias bsame2 tlg mnglg memasang cermin di dinding ruang tmu...haha
kemain besau cerminnye...[sbb cntum2]
hoho...mcm2 kne wat....kne drill dlu dinding....lps tu psg skru...lps tu bru ltak cermin....

ini la srbe sdkit proses yg smpt ak amik gmbo....hehe

ni tgh nk drill dndng

ni tgh nk psg skru plak..

mule meletakkn cermin..

maka, inilah hasilny stelah selesai.....

ha, kpd spe2 yg da bce entri ni, kalau2 nk amek upah psg2 bnde2 cmni, bley la kontek..hak3...
ley isi poket ni~
haha...ini je la nk cerita pn....sekian, wassalam

Khamis, Februari 11, 2010

kolis yang tragis~

assalamualaikum...

hehe...ni kakcik yg mms kt aku...

sian dak nih...

video

''sakit~"

huhu...skian, wassalam~