Ikuti~

Sabtu, Januari 23, 2010

berakhirlah sudah...

assalamualaikum...

hari ni, maka tamatlah episod seharian aku di kdai rncit cempaka keris...

kini aku tidak lagi bergelar cashier....haha

aku da bernti....sebab, ade la sbbnye...hehe

yg akn gnti aku kt kdai tu nnt, mmbe aku jgk...dak izzuddin...
(xde la org lain)ank murid ust jgk...kui3

haha...bg pluang la kt org lain nk cari pengalaman....

mcm2 la jgk yg aku dpt....

tau la jgk, care2 nk deal barang, nk tntukan hrge, sume2 la...
dpt knai ragam planggan..haha...mcm2...

pape pn, lpas ni bley rleks sket...

tp, punca pendapatan aku sendiri da xde!!!

oh...sukar...

wahaha....xpe....msh berbaki sket...smpn wat duit hntaran...hahahaha =p

hurm...lpas ni aku duk sebok ngadap lsen kete je la....
da bley bwk keluar da td...hoho...teruja..

erm, xtw nk ngomong ape da, skadar itu dulu,

wassalam

Selasa, Januari 19, 2010

transformasi BTa (bilik Tidur Aku)~

assalamualaikum...

haha....kali ni, trnsformasi lain plak...tp ni 1 episod je...

dulunye, katil sngle...org kate ktil bujg...haha..

ni la rupenye.....


suasane dlm blek aku...

tapi...skarang,

.

.

.

.

.

.

.

.

tada.....

wakaka....ni aku pny...

abwan? ktil dble jgk...........dble dker...hahaha

skian dulu,
wassalam~

Isnin, Januari 18, 2010

transformasi RTC -2-

assalamualaikum....

hari ni, ade lg cte ttg T-RTC...
kali ni, xde ape sgt yg diubah suai...cumenye,
tambah peralatan/pkakas/prabot je...(katil je pon sbnanye...)

tapi, katil2 tsebut, bknlah katil2 baru....
tetapi, katil2 tsebut adalah dari bilik aku dan bilik abwan....(T.T)

haha...tp xpe, mak da bli ktil baru....
(ktil dble siap...1 bilik 1) haha....

jadi, ni sdikit sbanyak yg smpat aku abdikan dlm gmba...

sepanjang2 pjalanan dari tmbun ke TC, aku baring j ats tilam ni..haha...sit depan mak duduk...da mcm plarian ape je....haha...nsib baik ade tuala kecik utk aku ttup muke~

oleh kerna xnk bwk katil ikut tangge dlm, abah bg cdngn bwk ktil2 tu ikut 'jln' ni je...


ktil2 da slmt smpai....merah katil abwan, ijau aku pny~

ni sebelum...

ini selepas...

ini pun sebelum...

dan ini......(smbung sendiri) haha~

ohoh...hebat...

erm, di sini jgk, aku nk amik ksempatan nk wat iklan...

kpd sape2 yg tringin nk duk umah sewa, atau xnk sewa, boleh wat style homestay...bayar ikut 24jam...

haha....harga boleh runding kemudian.....

hoho...
sekadar ini dulu...
nantikan episod T-RTC 3...
kuakaka...
wassalam..

Jumaat, Januari 08, 2010

kiub? cube?

assalamualaikum..

haha...

antare puzzle yg paling best...

aku pn xtau mane asal pmainan ni, sape yg cpta, n mcm mne diorg dpt jalan pnyelesaiannye...

kuakaka....

seumur idop aku, dari kecik, sampai sekarang, baru f5 aritu aku ptame kali tgk org dapat selesaikan bendaalah ni...

dan, disebabkan rase ingin tahu yang agak mmbuak2, aku pn blaja la care main bnde ni...
agak2 hmpir 3minggu aku blaja main bndi ni smpai reti...
[nk kate pro xde la. bole la main]


keadaan sebelum~

keadaan selepas 2 mint stengah (+/-)~

yg ni, saje nk nunjuk~~~~~


video

dan, ini sebagai bukti yang aku sndiri main, memandangkan ade org xcaye...hahahahaha


akhir sekali, tidak lupa ku ucapkan bebanyak terima kasih kpd kwn2 aku dlu yg sudi mengajar~
syukran jazilan~

sekian...
wassalam~