Ikuti~

Sabtu, Januari 23, 2010

berakhirlah sudah...

assalamualaikum...

hari ni, maka tamatlah episod seharian aku di kdai rncit cempaka keris...

kini aku tidak lagi bergelar cashier....haha

aku da bernti....sebab, ade la sbbnye...hehe

yg akn gnti aku kt kdai tu nnt, mmbe aku jgk...dak izzuddin...
(xde la org lain)ank murid ust jgk...kui3

haha...bg pluang la kt org lain nk cari pengalaman....

mcm2 la jgk yg aku dpt....

tau la jgk, care2 nk deal barang, nk tntukan hrge, sume2 la...
dpt knai ragam planggan..haha...mcm2...

pape pn, lpas ni bley rleks sket...

tp, punca pendapatan aku sendiri da xde!!!

oh...sukar...

wahaha....xpe....msh berbaki sket...smpn wat duit hntaran...hahahaha =p

hurm...lpas ni aku duk sebok ngadap lsen kete je la....
da bley bwk keluar da td...hoho...teruja..

erm, xtw nk ngomong ape da, skadar itu dulu,

wassalam

Tiada ulasan: