Ikuti~

Selasa, Mei 10, 2011

Mak Mak....

assalamualaikum wbt...


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Sejak Mak lahirkn Faiz dulu....


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Dulu Faiz kecik je kan...
Sekarang dah besar pun....hehe


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Dulu Faiz tak pandai berjalan...
Mak tolong ajarkan...
Kalau terjatuh, Mak sambutkan....

Hari ni, dah jauh Faiz berjalan Mak....
Dah sampai ke Jordan pun...hehehe


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Dulu Mak ajarkan Faiz menulis dan membaca...

Hari ini,
Faiz boleh belajar sampai masuk universiti Mak...
Terima kasih ya Mak...


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Dulu, kalau Faiz sedih2,
Mak selalu tenangkan hati ini...
Terima kasih ya Mak...


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Dari dulu sampai hari ini...
Mak tak pernah putus2 bagi nasihat dan dorongan...
Terima kasih ya Mak...


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Banyak dah pengorbanan Mak pada Faiz...


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Ampunkanlah salah silap Faiz pada Mak selama ini ya...


Mak Mak...
Dah 19 tahun rupanya...
Insyaallah, segala dorongan dan nasihat yang Mak beri, Faiz tak kan sia-siakan...
Terima kasih ya Mak.... :))


Abah Abah...
Dah 19 tahun rupanya...
Sejak Faiz dilahirkan, Abah banyak bersusah payah untuk Faiz...
Terima kasih ya Abah..


Abah Abah...
Dah 19 tahun rupanya...
Dulu kat rumah, macam2 salah Faiz buat...
Maafkan Faiz ye Abah...


Abah Abah...
Dah 19 tahun rupanya...
Dari kecil sampai besar...
Abah banyak ajar Faiz erti sabar...


Abah Abah...
Dah 19 tahun rupanya...
Segala pengorbanan yang Abah lalukan,
Faiz tak kan lupakan....


Abah Abah...
Dah 19 tahun rupanya...
Segala amanat dan pesanan,
Akan Faiz jadikan penguat semangat di perantauan....

Abah Abah...
Dah 19 tahun rupanya...
Dari kecil sampai hari ini..
Halalkan segala makan minum Faiz ya...
Maafkan segala salah dan silap...

Terima kasih ya Abah...


Mak...Abah....
Bersempena tarikh 11 Mei ini...
Jutaan rasa syukur dan berterima kasih, atas didikan, dorongan, nasihat, pedoman dan kasih sayang yang telah Mak dan Abah curahkan...
Semenjak lahir sehingga hari ini...

Doakanlah agar anakanda mampu pulang suatu hari nanti dengan membawa apa yang amat diidamkan dan diharapkan...

Halalkanlah segala makan minum Faiz selama ini....
Dan redhalah pada kehidupan Faiz hari ini....

Sayang Mak...Sayang Abah..


Gambar-gambar Hiasan....

Di Indonesia...

Di Port Dickson..

Darjah 6, SK1 (Satu), Tapah...

Form 1, Hari keluarga @ bentong...

Form 2, Pameran Hantu, KL...

Form 5, Bilik BADAR....

2010 - Aiport Qatar....

dalam Air Asia - Sumatera Barat (2008)


sayang Mak...sayang Abah...


Ya Allah Ya Tuhan...
Engkaulah Yang Maha Mengasihani....
Engkaulah Yang Maha Melindungi....

Kau lindungilah dan kasihanilah kedua-dua ibu dan bapaku, sepertimana mereka melindungi dan mengasihani ku semasa aku kecil hingga ke hari ini...

Ya Allah, sungguh mereka adalah merupakan kurniaan Mu yang sangat bernilai....
Tiadalah apa yang dapat menggantikan tempat mereka di dunia ini.....

Ya Allah...Kau berikanlah sebesar2 ganjaran kepada mereka atas pengorbanan yang telah mereka lakukan kepada kami anak2 mereka....

Ya Allah...Kau bukakanlah seluas-luasnya pintu keampunan kepada mereka Ya Allah...
Rahmatilah hidup kami di dunia ini....

Sesungguhnya hanya Engkaulah sebaik-baik pengurnia rezeki...

2 ulasan:

Nurul 'U' berkata...

salam..wah,dah belajar di jordan..hebat2..dalam bidang apa?

rozie :D berkata...

ehemehem. gambar darjah 6 yg taleh blah tuu.haha :D