Ikuti~

Isnin, April 26, 2010

novel...

assalamualaikum....


ntah knapa, tiba2 hati aku terdetik nk berceloteh ttg novel2 ni....
mungkin sebab aku minat novel2 ni, atau mungkin aku dah bosan tak tau nk buat apa...hahaha

apa2 pn, dlm bnyk2 novel, novel2 yg ada kt atas ni yg buat aku betul2 puas hati bila baca...

selain mmpunyai jln cerita yg menarik, nvel ni jgk diselitkan dengan unsur2 kerohanian...
dah sbb watak sunan tu ank murid wali sufi, alim la jgk dy...
boleh dijadikan pedoman....
drp baca novel2 cintan.. =]

[bila baca, semangat pulak nk blaja silat...tp, ada mslh2 sket...tggu abwan balek j la...=P]

aku pn xnk la komen pnjang2, sbb, bukan smua org minat novel2 thriller+aksi...
hehehe...
terpulang pada minat masing2....=P

aku dapat idea nama blog ni pn, drp nvel ni jgk...haha

kt atas, ada nvel yg line merah..tu yg aku tgh baca..
baru beli, baru dapat...tp xfresh...hahahaha

kpd yg berkenaan : terima kasih tolong beli, terima kasih tolng simpan, terima kasih tolng sampaikan nvel ni pd aku...hehe

drp xd buat pape kt rumah, paling tidak, baca novel pn jadi la....
apa2 pun, selamat membaca....

sekian, wassalam

7 ulasan:

imah berkata...

haha.igt kn ta knenag budi.haha.

[H]afiz Al-[F]aizy berkata...

uish...laju j ko...hak3

djambu puadovich berkata...

weh, apsal tunggu abwan balik pulak? ajak abah je la...:P

[H]afiz Al-[F]aizy berkata...

abh suh tggu abwan...huhu~

djambu puadovich berkata...

oh ye ke...ok, harap bersabar...=|

nadia berkata...

kite minat gile ngan ramlee awang murshid! kte yg jahil ni byk belajar dari novel2 dia. lebih2 psl agama :)

[H]afiz Al-[F]aizy berkata...

betul ! bnyk perkara yg boleh diteladani~