Ikuti~

Rabu, Disember 31, 2008

lawatan ke indonesia....

assalamualaikum...

tarikh 28-31 dis 08, kami skluarga [3org je sbnanye...huhu...]
berangkat ke Padang, Indonesia...
rombngan dianggotai seramai 24 org....lalok2 sumenye..huhuh

slain Padang, ktorg jgk pergi ke Bukit Tinggi...mcm2 tmpt lg la...malas nk taip..
hhuhu....

disebabkan aku baru je balik, bdn pn sengal2 lagi, tu yg xdpt nk taip pnjg2...
nk taip ni pn dah bnyk kali tersasul...huhui...

seperti biase la, ble kt tmpt org lain, pengalaman msti berbeza ngn tmpt sendiri...pemandangan dy mmg cntik....kawasan lapang, tapi atas bukit...
sawah padi paling banyak...pengalaman pertame jgk dpt tgk sawah teres secara langsung di dpn mate...

udare nyaman...sejuk...hotel kt bukit tinggi pn xpakai ekon...mmg sjuk..kalah cemeron..huhu...

beli barang pn, banyak barang2 kain...aku nk beli kain watpe..tgk je la kain2 tu...hehe..bia la mck2 yg ade tu beli....biase la tu....

pemandu plancong pn lalok jgk...ehehe..klu xlalok, xleh la jd pmandu plancong...
dlm bas duk gelak2 je....huhui..memang release tension deme...haha

berbaloi la jgk pergi sane...pcutian mane2 pn best...hehe...

hmm, tu je la kot yg dapat dicoretkan...sekadar ingin kongsi ape yg patut..

tak lupa juga kpd kakandaku azizul ismie, jikalau kakanda ingin bertanya, sedia maklumlah, bahawa soalan ini, ''camne rase pergi sane?best?'' jangan sekali-kali ditanya..kerna jawapan nya sudah kakanda ketahui...

hahaha...wat sakit ati je nnt..hehe...
klu nk tny, tny je, 'pegi mane?bli ape?makan ape?'' dll.

hehe...pesanan khas tu....wakaka...
sekadar itu dulu untuk kali ini,
segala2nya dtg dari Allah....sekian,
wassalam.....

5 ulasan:

djambu puadovich berkata...

camne rasa pergi sane? best?

[f]a[e]i~(z) berkata...

bese je...wakaka

djambu puadovich berkata...

memang sengal...

[f]a[e]i~(z) berkata...

hehe....

djambu puadovich berkata...

letak a gambo2 lagi...br best :)