Ikuti~

Khamis, Jun 04, 2009

bangunan baru sudah siap....~

assalamualaikum....


setelah setahun terasa terhimpit dek projek pmbangunan di skola ni, akhinya blok baru ni pun siap jugak...

penat nk pusing jauh semata2 nk pegi klas yang sebenarnye dekat yang amat....ohoh..
sungguh memeritkan...

tapak perhimpunan atau 'dataran ilmu' yang selame ni dekat ngn blok asrama, dah ditarah sbhgian sbb bngunan ni...huhu...sempit dah bile berhimpun....tp xkisah la, skejap je pon...

mcm taun lpas, lagi ksian...plajar2 terpakse bhimpun kt tgh padang....hoho

pagi2 kan embun rumput tu, abes sluar ktorg....klu KP2 bley tahan la slua hijau, dak bese la sakit sbb slua puteh....haih...perit2...

ape2 pn, bangunan ni da pn siap....cume masih blum diserahkan lagi je pd pihak skola...mcm tergantung je projek ni...al maklum la...mcm 'krisis' yg berlaku....isy3

pd bangunan ni, akan ditempatkan pejabat, bilik guru, bilik kaunseling dan bilik2 yang sejenis dgnnya...lain2, xpasti sangat...huhu
snang crite, bangunan ni jd bangunan pentadbiran....


inilah rupanya bangunan baru kt skola ni...tp ni imej dari blakang...

dari depan susah nk amik sebab ruang sempit...uhuhudan, di sekolah raja perempuan taayah jgak ade bangunan baru camni....sbijik...warne je lain...mgkin kntraktor yg same...haha

skian dilaporkan, wallahualam...

1 ulasan:

my heart~.. berkata...

bangunan baru yg sgt cantek.....x) skolah kat mane nih??